GLA PÅSK!

GLAD PÅSK! :D Jag har varit med Vilma idag, vi har påskpysslat, spelat xbox, spelat spel och andra roliga saker. :) Nu ska jag snart gå ner och äta efterrätt. Sedan kanske jag ska vara med Vilma igen eller så ska jag kanske ta en godisskål och se en film. ^^ Jo ang. bilderna jag fotade hos min kusin så kommer dom någon dag tror jag. Jag har laddat ner dom på datorn men inte hunnit kolla igenom och redigerat dem, och det kan ta ett tag att göra det. För jag tog ungefär 480 bilder, på 2 dagar!! HELT SJUKT! x) Aja, vi får väl se när dom kommer. ;) Men nu ska jag gå ner och äta efterrätt. :) Ha en bra påskafton! ♥



En bild på mig idag ^^


Kommentarer
Postat av: Laura

Glad glad glad påsk!:D <3

2011-04-24 @ 14:13:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0