NY BLOGG! :) ♥

Jag har nu skaffat en ny blogg! ;) Så om du tyckte att den här bloggen var intressant, då ska du kolla in min ny7a blogg! :) Där kommer du få se roliga bilder, tips och mycket mer! :D Tack för den här fina tiden på www.FannyMalou.blogg.se! :) ♥

www.Fannyuknow.blogg.se

Photo Booth

Hejsan! :D
Jag och Vilma sitter och leker lite med Photo Booth. :)

Jag just nu ...

Ska till Vilma nu, så jag uppdaterar senare. ;)

Tack Elin! ♥

Hejhej :)
Nu är jag hemma igen, skulle komma hem igår, men vi åkte idag istället för det var nte så bra väder. Jag fotade inte så mycket men lite, kanske visar lite bilder imorgon. ;) Igår köpte jag en huvtröja. Vill tacka Elin för att hon gästbloggade på min blogg medans jag var borta. :D

;D

Gästbloggar !

Hejsan!
Gästbloggar på Fannys blogg medans hon är i Åre, jag heter då Elin och ni hittar mig hääär :P
Har egentligen inte så mycket att skriva, bara så att alla ni som följer Fannys blogg ska ha någonting att läsa haha !
Kommer nog Gästblogga här någon fler gång medans Fanny är borta, är bara kul. Har inte mer att berätta nu, vi syns väl någon fler dag här eller så är det bara att kika min blogg .. (länk där uppe)

Åker snart

Hej. (:
Nu håller jag på att packa det sista. Om 1 timme så sitter vi i bilen påväg. :) Det är en låång resa :P Men nu måste jag gå.
Hejdå. (: ♣

Tröött

Hej (:
Hemma från Elin nu. Vi har fotat, badat, ätit glass, lekit med Teo mm. :) Vi hade kul ♥ Jag orkar tyvär inte ladda upp nå bilder, är skittrött. Så nu ska jag nog se på en film eller något annat lugnt. ;)
Hejd (:

Elin nu (:

Tjo (:
Tänkte bara vara hemma idag, men det blev ändrade planer. Jag ska nu gå ut till Teddy och vara med hn ett tag, tar ut han en tur i koppel och så. OCh sen åker jag till Elin. Vi ska fota, hoppa med Teo och sånt kul. :)

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

Packar

Hejhej (:
Just nu håller jag på att packa lite, vi åker ju till Åre imorgon om jag imte har sagt det. ^^ Vi åker hem på söndag, men jag ska ev stanna hos min kusin påvägen hem och sova där 3 nätter eller nåt sånt. Så att ni inte ska få så tråkigt så ska Elin gästblogga på min blogg medans jag är borta. ;) Inte varje dag, men kanske 2-3 gånger eller något sånt. :)

Baka bullar

Hejsan! (:
Idag har jag bara tagit det lungt, varit med Teddy och sett på film. Nu ska jag åka til Elin och baka bullar. SMASKIGT! :D ♥ Jag tar med kameran så det kanske kommer lite bilder senare. ;) Men det blir isåfall någpn gång på kvällen, jag är nog hos Elin ganska länge. ^^
Hejdå! (:

VIKTIGT!

TILL ALLA MINA KOMPISAR SOM FÖRSÖKER RINGA MIG PÅ MOBILEN: JAG HAR SLUT BATTERI PÅ MOBILEN SÅ JAG SVARAR INTE, RING PÅ HEM TELEFONEN. MIN MOBILLADDARE ÄR I STUGAN, ELLER SÅ GLÖMDE JAG DEN HOS MORMOR OCH MORFAR. :O

Hemma! :D

Äntligen är jag hemma! :D Ska bli så skönt att sov i min egen säng i natt! :) Hela den här vekckan har jag ju sovit i stugan, förutom den här helgen, då har jag sovit hos mormor och morfar x) Så det ska bli jätte skönt att sova hemma i natt. :)

Vi kom hem vid 5 tiden (på kvällen xO) idag. När vi kom hem så sprang jag direkt till Teddy (min 10 vecor gamla kaninunge), han hade vält ut matskålen så all mat låg utspridd (som vanligt). XD Men jag var iallafall hos han en stund, innan jag gick in och packade upp lite och sånt. Sedan gick jag ut till Teddy igen och hade han i koppel. Han har precis lärt sig det nu i veckan och går bara dit han själv vill. ^^ Men det går bättre och bättre för varje gång. Jag var ute ganska länge med honom eftersom inte inte har setts på typ 2 dagar. :O Men iaf, när jag hade varit ute´med han så gick jag in och satt vid datorn till typ 20.00. Då kom Elin hit och vi var ute och försökte fota Teddy, det gick väl sådär. ^^ Han ville inte sitta still. :( Men några fina bilder blev det väl. Det var Elin som fotade med sin kamera, så jag kan tyvärr inte visa några bilder. ;) Sen åkte vi till Elin och gick ut med Teo (Henns hund). Vi gick inte så långt. Och sen när vi kom in så kollade vi på videoklipp tills klockan var typ halv 11. Då cyklade jag hem. När jag kom hem så jobbade jag med att lägga in Hennys header, det var skitkrångligt. Jaja, nu är det iallafall gjort! :) SKÖNT! Jag hade tänkt göra en ny header till mig idag, men jag orkar faktist inte. Får göra det imorgon eller på tisdag. Håll ut! ;D Nu ska jag sitta vid datorn ett tag och sen ska jag gå och lägga mig. :) Uppdaterar inget mer idag så jag säger godnatt nu. :)

Jäklar vad långt inlägget blev!! o_O

Hennys header :) Klicka på bilden för att komma till Hennys blogg! :) ♥

Besöks tips! :)

Hejhej :)
Har ett besökstips till er: www.miniponny.devote.se
Hon bloggar om Livet, foto, teckning och hästar! :) Besöksvärd ;)

Fotboll

Hejsan! :)
Jag köpte inte något speciellt på marknaden, foppamärken och remmar. :) Nu sitter jag och kollar på fotboll, Sverige-Frankrike medans jag bloggar. ♥ Jag tror inte att jag bloggar nå mer idag.

Marknad

Hejdu! :)
Idag väckte mamma mig kl 9. Då steg jag upp och duschade. Efter duschen så har jag läst i typ 1 timma. Och nu sitter jag och bloggar på pappas dator. :P Idag ska jag som sagt gå på marknaden, med Vilma. Det ska nog bli kul. ;) Jag kanske uppdaterar senare idag.
Hejdå :)

Solnedgång fotografering

hallu :)
Kom just hem från att jag har varit ute och fotat solnedgången hos mormor och morfar. :) synd att jag inte kan visa bilder till er. Men jag kan göra den när jag kommer hem. ;) Nu ska jag surfa lute på pappas dator och sen ska jag nog gå och lägga mig, jag ska ju orka gå på marknaden hela dagen imorgon. :)
Godnatt! (:

Nu åker vi..

... så att ni vet

Packar

Tjoo :D
Håller på att packa inför resan till mormor och morfar. :) Uppdateringen på bloggen har inte varit, och kommer inte vara bra idag, så att ni vet. Jag hann ej göra en header, eller lägga in din header igår (Henny). Det blev så sent och det tjorvade med intrnet. :P Men jag ska ta tag i det på söndag eller när jag kommer hem från m och m. ;) När jag är bortrest så komemr jag heller inte blogga nånting, det finns inget internet hos mormor och morfar, eller man måste ha trådlöst och det funkar ju inte på min dator. Så det blir ingen mer bloggning de närmaste 2-3 dagarna, om jag inte kan låna min brorsas eller pappas dator.
Ha en kul helg! :)

KRAM ♥

M & M

Hejsan (:
Sitter i stugan med pappas dator nu. Ikväll ska vi åka till mormor och morfar och gå på marknaden imorgon och på söndag.
updt senare! :)

Ny header?

Helluuh :)
Jag kom hem från min kusin för ungefär 1 timma sedan. När jag kom hem så gick jag först och myste med Teddy ett tag och sen fotade jag lite bokeh bilder. Jag tror att jag ska göra en ny header idag också. :)

Vad tycker ni, ska jag göra en ny header eller inte? :)
tacksam för svar! ^^

Ziggy

Nu ska jag åka till min kusin och hälsa på henne och hons hund Ziggy. :D

Jag förra sommaren i stugan när vi hade 5-kamp. :D

Live your life

När jag var liten.....

....så åkte jag slalom

....så ville jag vara finklädd

.... så gillade jag att leka

....så var vi ofta utomlands

....så tyckte jag det var spännande att åka flyg

....så älskade jag tat få julklappar

....så lekte jag med mina vänner

udda inlägg..

Idag

Är inne på pappas dator nu i stugan som har trådlöst intrenet. Jag ska fixa så att man kan ha det på min dator med så att jag kan lägga in bilder på bloggen när jag är i stugan också. För på pappas dator har jag ju inga bilder och jag vill inte ladda över från kameran heller. ^^ Idag ska jag iallafall till min kusin, hon har en samojed hund. Den är hur söt som helst! :D ♥

Ett kort inlägg..

Hejsan ;)
Jag bloggar bara lite snabbt nu. Vi har varit och skjutsat hem Henny nu och så. Snart ska vi tillbaks till stugan. Vi stannade längre än vad jag hade trott, jag måste fixa trådlöst internet så att jag kan blogga när jag är i stugan! :) Jaja, nu ropar mamma att vi ska åka vidare till stugan. ;) Jag vet inte när vi kommer hem riktigt.. Men jag tror det blir på fredag. Men jag kommer nog inte blogga något mycket resten av veckan för vi ska till mormor och morfar på fredag och kommer hem på söndag.

Bilder från då jag och Vilma målade naglarna för någon dga sedan ;D :

Blåser på naglarna så att dom ska torka :3

Bara så att ni vet..

Är hemma en kortis nu från stugan. ;) Vi sover där en natt till, eller kanske längre. ^^ Bara så att ni vet..

Stugan

Tjoo :)
Nu åker vi iväg till stugan och sover där en natt. :) Jag tar såklart med mig kameran så det kommer nog lite bilder sen. ;) Henny följer också med.
Ha en mysig kväll! ;D

Henny´s blogg :)

Jag har just hjälpt Henny att skaffa en blogg. :) Besök gärna bloggen www.HennyPhoto.blogg.se ;) ♥

Bilder

Tjena (:
Nu har jag och Henny varit ute och fotat. :)

Tjoo (:

Nu ska jag fixa mig och sen ska Henny komma. Jag vet inte riktigt vad vi ska göra, kanske fota, bada, sola eller något :) Det ska bli kul, länge sedan Henny var hos mig. Så jag kanske bjuder på lite bilder sen ;)
Updt. senare! :)

Bjuder på en somrig bild på mig sålänge:

Badat och Bastat

Hejsan :)
Jag kom hem från Elin för ett tag sedan, vi hade jättekul. Vi badade och bastade. :)

Elin till vänster och jag till höger :)

My sweetie ♥

Bild på Teddy som jag tog idag :D

Målat naglarna somrigt :)

Hejhej :)
Vilma åkte nyss hem. Vi har målat naglarna. Jag målade rosa naglar med glitter på och ett klistermärke som föreställer en ros på vänstra pekfingret och en blå blomma på varke tumme. :) Vilma målade röda naglar med ett silvrigt hjärta på varje tumme. ;) Men jag har bara bilder på mina naglar:

Orkade inte le x) Btw bilderna vär väldigt dåliga, men jag tog bara snabba bilder med webkameran för nu ska jag åka och bada med Elin. :)

Hajdoo! ;)

Stranden

Tjooh (:
Jag kom just hem från Vilma. Vi har solat och badat :) Nu ska jag äta grillad kyckling och potatissallad, sen kanske Vilma ska komma och då ska vi typ måla naglarna. :)

Bilder från idag:

:D

Hemma nuu :D

Hallloooo :D
Nu är jag hemma från Laura. det var så sjuuukt jävla kul där, har inte haft så kul på länge. :O :DDDD <333 Laura, kommer du ihåg den där fiskmåsen som kom och åt upp våra ostbollar och då du kastade stenar på den så att det inte vågade komma tillbaka, hahahahahahah!!!

visar bilder senare ;)

Flyget

Tjoo (:
Nu ska jag och mamma åka iväg till flyget. För jag ska ju till underbaraste Laura som flyttade förra sommaren. Det ska bli hu kul som helst! Jag har lite brittom nu så jag måste gå. Jag kommer hem på söndag så jag bloggar då. ;)

En snabb bild på mig just nu bara:

Ha de gött! ;D

Restaurang :)

Hej :)
Jag kom nyss hem från Henny. Vi har målat naglarna, lekt med hennes valp, fotat lite och sånt. :) Nu ska jag åka och köpa en bikini med mamma sen ska vi äta på restaurang. :) Uppdaterar när jag kommer hem. ;)
Ha en bra kväll! :)

Tog bara en slarvig bild på mina naglar med webkameran. ^^ Man ser bara lite hur det ser ut men.. ;)

Henny nu! :)

Tjoooo (:

Jag ska åka till Henny nu. Vi ska typ bada, fota och sånt chill. :) Jag vet inte riktigt när jag uppdaterar nästa gång. Vi får se ;)

Staan! :)

Hej på dig! :)
Idag har det blivit en lång dag på stan med Rebecca. :) Först var Ebba också med med hon skulle få gäster så hon hann inte vara så länge. Min kamera är hos Ebba så jag kan inte fota och visa vad jag köpte. Men jag ska beskriva så gott jag kan. ^^ Jag köpte en kofta från Bikbok. Den är ljusblå och på ryggen står det "Fruity Love Fruity". :) Och så köpte jag ett vitt och ett svart brottarlinne från JC. :) Det var allt. Sen så fikade vi ju också. ^^ Nu ska jag chilla lite vid datorn, sen så ska jag nog lägga mig ganska tisigt idag. ;)
Men jag uppdaterar nog lite senare.

Hem ljuva hem!

Hejsan! (:
Idag kom jag hem. Det har ju varit Piteå Summer Games och så har vi sovit i stugan. Så jag har inte kunnat blogga nå som jag sa innan vi åkte. Det gick väl sådär i tuneringen. Första matchen van vi mot nå lag från Umeå med 3-0, jag gjorde mål :D (en frispark). Andra matchen förlorade vi mot norge med 2-1. Allså jag blev så jävla förbannad. Faisa i vårat lag höll på göra mål, det var öppet mål och så var den en annan i vårat lag som stod ivägen när Faisa sköt och sen så stog hon som var i vägen bara och tittade på bollen och då kom målisen och tog den. Det är svårt att förklara, men.. ^^ Dom matcherna spelade vi i fredags. Och så mötte vi ett finskt lag igår som van hela cupen förra året. Men dom var inte så bra som vi hade trott. Det blev 1-1, men vi hade kunnat vinna. Och då gick vi inte vidare pga. att vi förlorade mot det där norska laget. Om det hadeblivit lika så hae vi vunnit. Så fatta vad jäkla förbannad alla blev på den där tjejen som stog ivägen när Faisa skulle göra mål mot norge. -.- Men vi sa inget till henne. Och idag spelade vi en placeringsmatch mot ett annat norskt lag och då förlorade vi med 2-0. Men dommaren var en jävla sopa! Vet någon varför alla norska lag spelar så fult? Typ knuffas i ryggen med händerna, filmar och allt?

Jaja. Resten av den här dagen ska jag nog bara ta det lungt. Är skittrött så det blir nog en tidig kväll också.