GRATTIS!

Jag vill göra ett alldeles eget inlägg till min kompis Vilma, för att det är hennes födelsedag idag ♥ Vilma om du läser det här vill jag att du ska veta att du betyder sjukt mycket för mig ♥ Vi har känt varandra ända sen vi började på dagis, innan också (om det räknas) och du har alltid stått mig väldigt nära. Vi har gjort så mycket kul som jag aldrig ska glömma! Om inte du skulle finnas skulle jag inte vara den jag var ♥ Jag har verkligen tur för att du alltid har funnits där för mig när jag behöver dig, och jag hoppas att vi aldrig ska sluta vara vänner! ♥ Skulle behöva skriva hela natten och hela dagen om jag ska skriva allt snällt du gjort för mig, även fast jag inte kan det vill jag att du ska veta att jag alltid kommer stötta dig när du behöver stöd. Du är bäst! ♥


 Klicka på bilderna för att se de i större format. ;)


PS. Bilderna som jag fotade igår kommer upp om ett tag, kanske senare ikväll eller kanske innan träningen. Jag vet inte riktigt. ;)


Kommentarer
Postat av: Vilma

TackTack! <3

2011-04-12 @ 16:02:18
Postat av: Laura

Graaattis Vilma!! Ha en toppendag med mycket kul!:D <3

2011-04-12 @ 16:36:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0