MATCH

Hej. Idag har jag inte hunnit blogga något. För direkt efter skolan åkte jag hem och hämtade kameran och sedan gick jag ut och fotade med Henny och Julia :) Jag har inte hunnit kolla på bilderfna ännu får det tog slut batteri och det håller på att laddas nu. :) Nu ska jag snart åka och spela match. Sista inne matchen för den här vintern :) Det ska bli så skönt att börja spela ute snart, vi har ju redan börjat träna ute men att spela matcher ute ser jag framemot. :) Nu ska jag gå och börja ta på mig kläderna.

Har nästan aldrig tid att lägga upp bilder jag har fotat har jag märkt, och det är väldigt tråkigt eftersom det här är en "fotoblogg" bla. Men jag ska försöka hinna lägga upp lite bilder från idag efter matchen. ;) Har lite läxa att göra som ska in imorgon men jag kan nog klämma in det ändå. Ha en fin kväll! :)

Bjuder iallafall på tre bilder från i måndags när jag och Julia var ute och fotade. ;)

 
Molly (Julias hund) och mina fina fingervantar. ^^

Kamera: Canon G11 PowerShot
Fotograf: Jag ©


Jag med Julias kamera. :)

Kamera: Canon G11 PowerShot
Fotograf: Julia ©



Kamera: Canon G11 PowerShot
Fotograf: Jag ©


Kommentarer
Postat av: Henny <3

gillar den bilden som är högst upp på dina fingrar och molly <3 (:

2011-04-14 @ 15:47:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0