NY SJAL

Godmorgon! Hejsan! :) Idag blir nog en chilldag. Vi har egentligen träning mellan 12.30-14.00, men det är innomhus fotboll och det är trååkigt! :P Så jag skippar den idag. Vet into om jag ska ringa en kompis eller något. Nåt kul hittar jag nog på. ;) Ska sitta vid datorn och slappa lite nu, senare när mamma och pappa kommer hem från stugan så kanske jag åker med mamma på stan och köper lite saker som jag behöver. :)- Om vi hinner.. Stan stänger ju 16 på söndagar, dåligt! Aja.. Har inget mer att säga i detta inlägg nu så Hejdå! :)

Kan passa på att visa en bild på min nya sjal som jag köpte på stan igår. :)


Ursäkta för dålig kvalité på bilden- tog den med webkameran ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0