PÅSK LEDIGT

Hej. Blev ingen updt i förrgår eller igår. Jag sovde över hos min kusin och hade ingen dator eller mobil att blogga med. Tyvär. Men vi hade iallafall jätte mysigt så man kan säga att jag hade lite påskledigt från bloggen. ^^ Men nu ska jag iallafall börja updt som vanligt. Idag ska jag och pappa på stadium och köpa lite vårsaker till mig. Bla skor, målvaktshandskar till fotbollen och nya mjukisbyxor. :) Om vi hittar nåt.. ^^ Senare ska vi kanske åka till stugan. Ha en trevlig påskafton allihopa! :) Updt nån gång senare under dagen.

Kommentarer
Postat av: Henny <3

lägg upp bilderna som du fotade! :D Vill se dem söta djuren och allt fint du har fotat :D <3 Glad påsk <3 (;

2011-04-23 @ 12:25:48
Postat av: Julia :)

Glad påsk (:

2011-04-23 @ 12:26:26
URL: http://floows.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0