NY BLOGG - IGEN!

Hejsan! :) Nu har jag en ny blogg - IGEN! :O Min förra blogg heter www.fannyjohansson.webblogg.se. ;P Jag skapade en ny blogg därföratt jag inte riktigt trivdes i min gamla, det är väldigt viktigt för mig att jag ska trivas med namnet på bloggen, och det gjorde jag tyvär inte. Det var så långt och tjorvigt. x) Så därför skapade jag en ny blogg som då fick namnet "fannymalou". Den heter det för att jag heter fanny då och min mamma brukade kalla mig för "fanny malou" när jag var liten, och jag tycker att namnet är ganska gulligt och lätt oxå. :) Bloggen kommer att bli en fotoblogg och en vardags blogg. Så jag kommer alltså blogga om mitt liv, min vardag och lägga ut massor av bilder! :D Det var allt jag hade att säga i det här inlägget. Jag updt. någ en gång till ikväll TROR JAG ;P Hejdå! / fanny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0