SPORTLOV!

HEJHEJ! :) Äntligen är det sportlov! :D I helgen var jag i Kåbdalis med två kompisar :) Vi sovde där 2 nätter, det var super kul. Vi åkte slalom och skoter :) Jag har nya skidor också och dom var riktigt bra. Nu ser jag framemot resan till Åre nästa vecka. :) Idag har jag inte alls gjort mycket. Jag vaknade vid halv 9 och låg i sängen i typ en halv timme. sen klev jag upp och slog på datorn och såg på en film och kollade på lite bloggar och sånt. ;) Sen spolade jag upp vatten i badkaret och badade :D Jag hade en rosa badbomb så hela vattnet blev rosa!! :D Sen har jag gjort lite läxa som jag fick för att jag ska vara ledig nästa vecka, men jag orkade bara göra 3 tal i matteboken XD Jag kanske ska på stan lite senare om jag orkar. ^^ Just nu lyssnar jag på musik och laddar över bilderna från kameran till datorn, så det kommer lite bilder senare tror jag :) Bla på när jag badade i morse, eller på vattnet rättare sagt ^^' Ha en bra dag! ;)  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0