Hem ljuva hem!

Hejsan! (:
Idag kom jag hem. Det har ju varit Piteå Summer Games och så har vi sovit i stugan. Så jag har inte kunnat blogga nå som jag sa innan vi åkte. Det gick väl sådär i tuneringen. Första matchen van vi mot nå lag från Umeå med 3-0, jag gjorde mål :D (en frispark). Andra matchen förlorade vi mot norge med 2-1. Allså jag blev så jävla förbannad. Faisa i vårat lag höll på göra mål, det var öppet mål och så var den en annan i vårat lag som stod ivägen när Faisa sköt och sen så stog hon som var i vägen bara och tittade på bollen och då kom målisen och tog den. Det är svårt att förklara, men.. ^^ Dom matcherna spelade vi i fredags. Och så mötte vi ett finskt lag igår som van hela cupen förra året. Men dom var inte så bra som vi hade trott. Det blev 1-1, men vi hade kunnat vinna. Och då gick vi inte vidare pga. att vi förlorade mot det där norska laget. Om det hadeblivit lika så hae vi vunnit. Så fatta vad jäkla förbannad alla blev på den där tjejen som stog ivägen när Faisa skulle göra mål mot norge. -.- Men vi sa inget till henne. Och idag spelade vi en placeringsmatch mot ett annat norskt lag och då förlorade vi med 2-0. Men dommaren var en jävla sopa! Vet någon varför alla norska lag spelar så fult? Typ knuffas i ryggen med händerna, filmar och allt?

Jaja. Resten av den här dagen ska jag nog bara ta det lungt. Är skittrött så det blir nog en tidig kväll också.
Uppdaterar senare.
Hejdå! :)

Kommentarer
Postat av: Felicia :)

Hehe, jag sa en grej till hon som stog i vägen då Faiza skulle skjuta.. Jag sa tp "Du kanske inte ska stå ivägen nå mer!" elr nått sånt, men hon kunde ju inte bara stå där, så egentligen så var de ju hennes fel!! -.-' ^^

2011-07-03 @ 17:25:10
URL: http://feliciiiaaa.blogg.se/
Postat av: Rebecca

sv; Fast några har missat fler i stora loppet så aa ;)

2011-07-04 @ 18:05:40
URL: http://tinkerbecca.blogg.se/
Postat av: Emmy

sv: Tack så mycket! :)



Din var ju väldigt fin din med ^^

2011-07-04 @ 22:07:14
URL: http://eemmya.blogg.se/
Postat av: Felicia :)

Sv: Tack! :)<3

Haha ^^



Hhaha, hon kanske tycker dom är lika! ^^ ;)

2011-07-04 @ 23:17:10
URL: http://feliciiiaaa.blogg.se/
Postat av: Laura

Men då gick det iaf ganska bra!!:D

Go Notas!!!!!!:P<333

2011-07-05 @ 23:31:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0