Hemma! :D

Äntligen är jag hemma! :D Ska bli så skönt att sov i min egen säng i natt! :) Hela den här vekckan har jag ju sovit i stugan, förutom den här helgen, då har jag sovit hos mormor och morfar x) Så det ska bli jätte skönt att sova hemma i natt. :)

Vi kom hem vid 5 tiden (på kvällen xO) idag. När vi kom hem så sprang jag direkt till Teddy (min 10 vecor gamla kaninunge), han hade vält ut matskålen så all mat låg utspridd (som vanligt). XD Men jag var iallafall hos han en stund, innan jag gick in och packade upp lite och sånt. Sedan gick jag ut till Teddy igen och hade han i koppel. Han har precis lärt sig det nu i veckan och går bara dit han själv vill. ^^ Men det går bättre och bättre för varje gång. Jag var ute ganska länge med honom eftersom inte inte har setts på typ 2 dagar. :O Men iaf, när jag hade varit ute´med han så gick jag in och satt vid datorn till typ 20.00. Då kom Elin hit och vi var ute och försökte fota Teddy, det gick väl sådär. ^^ Han ville inte sitta still. :( Men några fina bilder blev det väl. Det var Elin som fotade med sin kamera, så jag kan tyvärr inte visa några bilder. ;) Sen åkte vi till Elin och gick ut med Teo (Henns hund). Vi gick inte så långt. Och sen när vi kom in så kollade vi på videoklipp tills klockan var typ halv 11. Då cyklade jag hem. När jag kom hem så jobbade jag med att lägga in Hennys header, det var skitkrångligt. Jaja, nu är det iallafall gjort! :) SKÖNT! Jag hade tänkt göra en ny header till mig idag, men jag orkar faktist inte. Får göra det imorgon eller på tisdag. Håll ut! ;D Nu ska jag sitta vid datorn ett tag och sen ska jag gå och lägga mig. :) Uppdaterar inget mer idag så jag säger godnatt nu. :)


Jäklar vad långt inlägget blev!! o_O


Hennys header :) Klicka på bilden för att komma till Hennys blogg! :) ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0