Packar

Tjoo :D
Håller på att packa inför resan till mormor och morfar. :) Uppdateringen på bloggen har inte varit, och kommer inte vara bra idag, så att ni vet. Jag hann ej göra en header, eller lägga in din header igår (Henny). Det blev så sent och det tjorvade med intrnet. :P Men jag ska ta tag i det på söndag eller när jag kommer hem från m och m. ;) När jag är bortrest så komemr jag heller inte blogga nånting, det finns inget internet hos mormor och morfar, eller man måste ha trådlöst och det funkar ju inte på min dator. Så det blir ingen mer bloggning de närmaste 2-3 dagarna, om jag inte kan låna min brorsas eller pappas dator.
Ha en kul helg! :)

KRAM ♥


Kommentarer
Postat av: juliafoto

SV: Yes! Vi har en pool.. Har inte badat något i den iår för att det har varit ganska kallt i den. Men snart ska jag nog ta ett dopp! Hehe, men vart badade du? Kram! :)

2011-07-15 @ 16:18:36
URL: http://juliafoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0