Dagen idag.

Hejhej (:
Jag tänkte bara samanfatta dagen idag, den är ju inte helt slut, men det som har hänt. ^^ Jag steg upp kl halv 9 och åt frukost och sånt. Tog på mig kläderna och sen gick jag ut till Teddy (har bestämt mig nu. Min kanin ska heta Teddy :D) och titta till han, går ut rätt ofta bara för att se att han har det bra och så. :) Sen cyklade jag iväg till Vilma och tillsammans cyklade vi till träningen. På träningen gjorde vi lite stafetter, dribblingar och sånt. Och så spelade vi match såklart. ;) Efter tränignen cyklade jag hem, duschade, åt lucnh och titta till Teddy och sen kom Vilma hit. Vi var ute hos Teddy ett tag (trots att det regnade ^^) och gav han hö och sånt. Sen gick vi in och bakade kladdkakemuffins. Sen kom Julia och då fikade vi. Och sen gjorde vi inte så mycket.. Hade ganska tråkigt. ^^ När dom hade gått hem så städade jag mitt rum, gick upp med rena kläder och sånt tråkigt. Och nu sitter jag här. Jag är sjukt trött nu! Ska typ gå och vila. Jaja det var nog bara det jag ville säga. Inte så intressant kanske men jag hoppas att det blir roligare inlägg snart. Jag är så jävla trött på det här pissvädret så att jag skulle kunna spy! -.- Det finns inget att göra. Hoppas att det försvinner snart.
Hejdå ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0