Glad midsommar! :) ♥

Hej alla sommar figurer! :D
Den här midsommaren ska vi fira i stugan som vanligt. Imorgon kommer typ hela tjocka släkten till oss i stugan, nä inte alla men nästan. På mammas sida iallafall. :) Vi ska bada, fika, spel kubb, leka, äta och allt möjligt. :) Vi åker till stugan idag nån gång efter lunch kanske. jag vet inte om jag hinner uppdatera mer för jag ska gå ut till Teddy snart och göra en inhängnad till honom så att han kan springa fritt och leka. ;) Jag kommer ta med mig kameran så jag bjuder på många bilder när jag kommer hem. :) ♥



Glad midsommar! :D ♥

Kommentarer
Postat av: Laura

Vad kul det låter!:D

Ha en bra midsommar!:)<3

2011-06-24 @ 15:10:32
Postat av: Henny <3

Vilken fin bild på en fin flicka! ;D <3

2011-06-25 @ 19:18:07
Postat av: Felicia :)

Sööt! :)<3

2011-06-26 @ 12:34:45
URL: http://feliciiiaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0