Min lilla sötnos

Nu har jag äntligen varit och hämtat min lilla sötnos! :) Han är den sötaste krabat jag någonsin sett! Hur gullig som helst!! :D <3 Men jag hgar ännu inte kommit på något namn. Jag har funderat på Mio eller Charlie. Vad tycker ni? Kom gärna med förslag om ni vill ^^ Det skulle hjälpa mig mycket! ;) <3 Jag kanske kan visa lite bilder på buren och sötnosen min imorgon. :) Om jag hinner. Vi har som en extra träning imorgon från 10-12, så innan det kommer jag inte blogga. Men jag bloggar kanske nån gång efter det om jag är hemma. Jag ska kanske vara med Henny efter den. Och sen på kvällen, vet inte riktigt vilken tid så har vi match. Det där extra träningen pågår från måndag-onsdag samma tid. Och på onsdag kväll har vi en till match. Så det blir mycket match och träning den här veckan. :)
Men nu ska jag gå ut och titta till sötnosen. Hejdå :)

Kommentarer
Postat av: julia

Tampe (vad kom de ifrån xD), Pirre, Stampe, hoppy, Tiny, lillen, Plutten, Timmo, grabben, pojken, ponken, Sappe, Stumpe, Stumpen, Tjalle, Nyan :DDDD XD, Sanny, Sonny, Sunny, Shine, Fläcken, Pricken, Kello ^^, Puffy, Snöfläck, Snurry, Nenna, Jeppe, Jompe, Iso, opse, Qillen, Duppe, Zinke, Zessy, Virre, bamse, bibbe, bambi, ura xD, Tippe, Trusse, Tippo, Asse, Alle, Azo, Akze. Kom inte på nå fler, tog bara de första som kom upp i huvet ^^

2011-06-19 @ 22:46:20
URL: http://floows.blogg.se/
Postat av: Felicia :)

Av dina förslag så tkr jag Charlie :) <3

2011-06-20 @ 12:42:45
URL: http://feliciiiaaa.blogg.se/
Postat av: Laura

Vad kul att du har fått den nu!:D<3

Båda namnen var väldigt söta på en kanin så det blir

nog svårt att välja?!^^

<3

2011-06-20 @ 13:10:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0