Stan. IGEN!

Tjoo!
Idag åkte jag och Julia på stan igen, direkt efter skolan den här gången. Vi var på Baan Thai och åt lunch med lärarna i klassen idag. Det var bara 6:an som gjorde det, för vi börjar ju i 7:an nästa år och kommer få nya lärare. Så det var som ett "hejdå". ;) ¨Det var aschill för vi slutade ju direkt efter det, och då var kl typ 12. :) Så jag och Julia kunde gå aslänge på stan om vi hade velat, men vi blev så trötta i fötterna och så hade vi köpt det vi behövde. Så vi tog bussen hem. Men det skulle vi inte ha gjort... För nu när jag har varit hemma en liten stund så ringde Julia och sa att vi hade glämt att vi cyklade. Så nu är våra cyklar kvar på stan. men jag är astrött så jag orkar inte hämta den, så mamma får hämta den med bilden sen. Faaanh!

Bilder på det jag köpte:


Linne: H&M 80 kr.



Örhängen: Glitter 25 kr.


Skor: Skopunkten 99 kr.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0