Tillbaks!

Hejsan! :)

Nu är jag tillbaka från min resa. Jag fotograferade nästan 1000 bilder, 995 om man ska vara exakt. Hur mycket ryms det egentligen på kameran? :o När vi var i Turkiet i höstas så fotograferade jag 600 nåt. Och det var jätte mycket.. Hur jäkla mycket är inte det här då? Orka kolla igenom och rensa alla.. :P Aja, det är iaf ganska skönt att komma hem. :) Även om det var kul där borta. Borta bra men hemma bäst! ;) Nu ska jag iallafall börja kolla igenom alla bilderna. ^^ Så vi hörs imorgon.

Godnatt! ;)

Tillsvidare bjuder jag bara på e oredigerad bild som jag tog nyss :)


Kommentarer
Postat av: Rebecca

Oooh, brun du blivit ;p hehehhehhhu :3

2011-06-07 @ 19:10:08
URL: http://tinkerbecca.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0