FULLT UPP

Hejhej! (: Jag har haft fullt upp hela eftermiddagen + kvällen kan man säga ^^ Ett litet tag efter att jag skrev förra inlägget så gick jag till Elin. Vi fotade porträtt ner vid isen :) Tyvär så glömde jag kameran x) såklaart! Men vi fotade med Elins kamera iallafall. Hon ska skicka bilderna till mig någon dag, hoppas innan helgen iaf. ^^' men jag visar bilderna när jag har fått dom. ;) När vi hade fotat gick vi in och spelade Kinect och åt glass. Sen skulle jag hem och äta middag, för samlingen till matchen var typ kl 6 så ^^ (vi hade fotbollsmatch idag om jag inte har berättat det ^^) Ja, då åkte jag hem och åt, sen satt jag hemma och bläddrade i en Julia tidning som jag köpte igår. Sen var det samling. Tyvär så vann inte vi matchen :/ Jag vet inte vad resultatet blev men ^^ Jag gjorde iaf ett mål på en frispark. :) När jag kom hem tog jag ett långt, varmt (och skuummigt) skumbad. Och sen har jag inte hunnit göra något annat än att typ.. smörja in mig med massa krämer och klä på mig :P Vet inte vad jag ska göra resten av kvällen, tänkte se på film men vet inte om jag ska det, hinner kanske inte. :/ Aja updt imorgon efetr skolan typ ;) Godnatt 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0