GODMORGON

Hej:) Jag har varit uppe i typ 20 minuter nu, det var skitskönt att ta sovmorgon. Idag är det lika fint väder som igår. Det är sol och klarblå himmel. Det är bara lite kallare ute idag. Min mobil visar - 14 grader, men tremometern där nere visar - 6,5 grader. Jaja iallafall.. Idag ska jag kanske gå ut och fota lite :) Men jag måste också hinna göra läxa. -.-' USCH! Sen ska jag och mamma på stan, med det är typ ikväll, när hon kommer hem från jobbet. ^^' Nu ska jag sitta och surfa lite på datorn och sen tar jag nog och gör lite läxa hur tråkigt det än är, jag måste ju göra den hursomhelst och det är bra att ha det bort gjort. ^^' Ha en trevlig dag! / Fanny:) Updt mer senare ;)

Jag bjuder på en bild som jag tog igår på solnedgången. :)

Fotograf: Jag

Kamera: Canon G11 PowerShot


Kommentarer
Postat av: Elin

Jag vet, det gick skit fort :D herman och jag var tvungen att galoppera

2011-03-01 @ 12:30:31
URL: http://scrub.blogg.se/
Postat av: Laura

Fin blogg!:)<3 Ni har sportlov nu va? Fuskigt!:P

Vi hade det förra veckan=D Men imorn är vi också lediga... Det är typ studiedag;)

2011-03-01 @ 17:20:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0