GODNATT

Hej!(: Oj vad mycket jag egentligen har hunnit idag. känns det som.. Efter förra inlägget gjorde jag inte alls läxa.. ^^ Jag satt typ vid datorn ett tag och sen gick jag och Vilma ut och fotade. Tyvär har jag haft så fullt upp idag så jag har inte hunnit ladda över bilderna till datorn och redigerat dem. För jag var hos Vilma typ ända till halv 5, sen kom mamma och hämtade oss och så åkte vi på stan. Imorgon ska jag ha hemma spa så vi köpte lite gjejer till det. Och när vi kom hem kollade jag och Vilma i gamla tidningar jag har samlat på och så lyssnade på på musik. :) Men nu är klockan rätt mycket och jag ska stiga upp rätt tidigt imorgon (Eller 10 är ratt tidigt för mig iallafall) .. Bilderna jag fotade idag kommer imorgon, förhoppningsvis om jag hinner, jag har rätt fullt upp imorgon med.. Men jag ska försöka hinna! ;) Jag berättar även mer om hemma spaet imorgon. ;D Jag kommer även att fota massor imorgon, jag ska ta en promenad på morgonen om vädret tillåter, och då kanske jag fotar lite ute också. Men iallafall ska jag fota så gott jag kan på mitt hemma spa! :D Nu ska jag läsa ett tag och sen ska jag sova, jag får inte heller glömma att ställa väckarklockan (min mobil) för då går allt åt skogen :S Jaja, hejdå iallafall! :) Jag updt nångång vid 14 imorgon tror jag. ;) GODNATT!  / Fanny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0