LÄXA -.-'

Hej. Jag hann inte blogga tidigare idag för det var något fel med blogg.se så att man inte kunde logga in på blogg kontot och så-.- Och nu ska jag gå och lägga mig för imorgon måste jag göra svänska läxan och så måste jag packa, för vi ska ju till Åre på fredag! ((: Så jag får väl visa bilder på när jag fotade igår som jag har lovat och bilder på mitt hemma spa. Så kan jag berätta om idag, imorgon alltså. ^^' Jag har haft fullt upp idag, hemma spa, tränig, och så har jag gjort matte läxa i typ TVÅ TIMMAR, fatta vad jävla tråkigt det var!! -.-' Fyfan. Men nu ska jag iaf som sagt lägga mig och läsa ett tag och sen ska jag sova. Jag läser en väldigt bra bok just nu som heter typ "Det lysande ögat" men jag har bara några sidor kvar av den. Hejdå och sov gott! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0