STAN

Hejhej! Kom hem från en eftermiddag på stan men tjejerna för en stund sedan. Vi hade jättekul. Men tiden gick så fort, vi hann inte riktigt göra allt vi skulle. Vi måste bara göra det oftare! :) Men jag hann iallafall köpa några saker: En blå och vitrandig tröja, En vit t-shirt som det står "USA" på, En stift penna till skolan + stift till den, Ett långt halsband med glasögon, örhängen som var som knappar. Det var nog allt tror jag :) Det har för övrigt varit en lugn dag på skolan, bild, svenska och problemlösning. Det var faktist kul på skolan, ovanligt :o Men jag och Vilma hade askul!! HAHAHAHA "Men sebastian!" :DD Nu ska jag snart åka och spela fotbollsmatch, årets första! :)Hoppas det blir kul. ^^' Kommer kanske bilder på det jag köpte idag senare ;)  Ha en fortsatt bra kväll! ;) ♥ Hejdå!

Bjuder på en bild från turkiet sålänge :)


Kommentarer
Postat av: julia

Gud vad fin bil Fanny <3

2011-03-17 @ 17:07:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0