Hoppar du, så hoppar jag - LAURA ♥

Laura, om du bara visste hur mycket du betyder för mig. ♥ Så jag har skrivit en dikt för att visa min "vänskapskärlek" till dig.

När jag är ledsen
Så tänker jag på ditt skratt,
Det får mig att bli glad
Jag behöver bara se dig
För att börja le
Jag behöver bara höra din röst
För att känna mig trygg
Du är den som jag ser upp till
Du är den jag ställer min fråga till
Du är den jag aldrig kommer att glömma
Du är mitt allt. ♥


Jag älaksar dig Laura. ♥ Jag kommer alldrig att glömma dig ♥ Vi har så många minnen ♥ Vi har haft så roliga tider ♥ Vi har gjort så mycket tillsammans ♥ Aldrig att jag trodde att det skulle bli såhär. Jag saknar dig så otroligt mycket ♥ Ingen kan förstå hur mycket ♥ För du är mitt allt ♥♥


Remember M
Remember E
Put them together
And remember ME ♥


Hoppar du, hoppar jag ♥




Friends forever ♥


Kommentarer
Postat av: Laura

Naaw, söta du!!:D <333§§

2011-05-04 @ 15:05:40
Postat av: Henny

Naaaw vilken söt dikt <3 (:

2011-05-04 @ 15:16:14
Postat av: Laura

Ja:D

Älskar er båda och jag saknar er så jäkla mycket!^^

Men snart ses vi!:P <33333333

2011-05-04 @ 18:17:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0