Ingen updt igår..

Godmorgon! :) Ledsen för att det inte blev något upptarering igår. Innan skolan hinner jag aldrig uppdatera och direkt efter skolan cyklade jag och Henny och Julia in till stan. Vi köpte presenter till Ebba som hade "kalas" igår. Vi vare på stan till ungefär 16.30, då cyklade vi hem. Jag duschade snabbt, sen åt jag och slog in presenter. Sen började kalaset. Det var kul på kalaset, men hade tyvär inte med kameran.

Idag vet jag inte riktigt vad jag ska göra. Tönkte kanske pka in till stan idag med och köpa lite sommarkläder. Om det är någon kompis som vill följa förståss. Annars kanske jag är med någon kompis hemma och hittar på något kul. ;) Uppdaterar senare. :) Hejdå!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0