Pluggar

Tjenare! (:

Sitter och pluggar nu, med kall saft och havrekakor. :) Vi har haft match idag. Vi vann med 2-0. Kom ut från duschen för kanske en halvtimme sen. Då smörjde jag in mig med bodylotion och sånt och sedna började packa, det är ju bara 2 dagar tills vi åker. :D Läängtar! Nu måste jag fortsätta. Jag tror inte att jag updt mer ikväll, så det får bli imorgon efter skolan.

Hejdå! ;)

Förresten, efter skolan idga gick jag in till stan och klippte mig. Klippte kort, sne lugg och lite längre än nyckelbenen. :) Blej skitnöjd! :D Det är så skönt med kort hår.

BILD:


Så der det ut :)


Kommentarer
Postat av: Laura

Vad fint det blev sötis!=)<3

2011-05-28 @ 15:08:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0