Regn, regn och mer regn!

Hallo!
 Det var ett tag sedan jhag bloggade, har varit i stugan i helgen, så har inte kunnat blogga då iallafall. Idag har vi pantinsamling med laget. :P fyfaaan..! 

Hade tänkt att gå till Vilma, men vetr inte om det blir något. Jag blir så jävla blöt eftersom det aldrig slutar regna! -.- Vilma hade rensat sina sommar kläder som jag skulle få prova.
Vi hörs senare! ;)

Jo, juste. I förra inlägget så fråagde jag ju vad jag skulle ha för blogg. Jag stannar på den här blogget, men jag har ändå kvar den andra ifall jag vill ha den nån annan gång. :)


Kommentarer
Postat av: Elin

Äntligen nytt inlägg :D

2011-05-23 @ 17:09:19
URL: http://alllroundryttaren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0