Spa-kväll

Ungefär en timme efter att jag skrev förra inlägget åkte jag till Elin. Vi bakade kladdkaka muffins och spelade sims. Jag kom hem unfgefär 15.30. Då åt jag tidig middag och sedan var det bara att klä på sig tränings kläderna och åka till träningen. När jag kom hem spolade jag upp ett varmt skumbad och satte en ansiktsmask i ansiktet. Jag badade i typ två timmar, kändes det som iallafall. Men det kanske var en timme iallafall. Sen gick jag upp och spolade bort ansiktsmasken och smorde in mig i kropps peeling. Jag duschade såklart ochske håret och så. Sen gick jag upp och smorde in mig med body lotion och allt sånt. Och nu sitter jag här. :) Det har varit en ganska lugn dag, men kul också. Nu ska jag ta en tidig kväll så att jag är pigg till skolan imorgon. Jag har ju varit sjuk i några dagar så det var länge sedan jag tärffade alla klasskompisar. Jaja, nog med skitsnack. ;) Nu ska jag borsta tändernaGodnatt ♥

 

Den här bilden tog jag ej idag ;) Men den är såklart fotad av mig och ingen får kopiera den! ©


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0